OPEN Act - alternatywa dla SOPA
9 grudnia 2011, 11:47Przeciwnicy SOPA z zadowoleniem przyjęli alternatywną ustawę, OPEN Act, która ma zostać dzisiaj przedstawiona przez senatora Rona Wydena i przedstawiciela Izby Reprezentantów Darrella Issę. OPEN Act, podobnie jak SOPA, ma za zadanie zwalczać piractwo, jednak nie przez blokowanie witryn, ale poprzez odcięcie ich od źródeł finansowania.
![Wizualizacja części połączeń w Sieci; licencja: Creative Commons](/media/lib/115/n-1174140921_136445-f3937cd94d09e9dc0947ae4de0ad921e.jpeg)
Blokadą w blokadę
19 czerwca 2015, 10:38Były menedżer Google'a, Ben Barokas, założył nową firmę i zebrał 10 milionów dolarów na stworzenie oprogramowania blokującego programy blokujące reklamy.
![](/media/lib/55/slodycze-jak-owoce-3cf52e66ad25a7ce581386edbb3317f8.jpg)
Ciasteczkowy spór
25 listopada 2009, 12:54Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.
![Logo Google’a](/media/lib/5/1176227076_974467-8822f0c2a7cd99e8c7c97e90e7800c7c.jpeg)
Kto jest lepszy od Google'a?
8 grudnia 2009, 16:14Pomimo, że microsoftowy Bing to najmniej popularna z "Wielkiej Trójki" wyszukiwarek, okazuje się, że jest ona znacznie lepszym medium reklamowym, niż jej główni konkurenci - Yahoo! i Google. Jednak i tak całą "Wielką Trójkę" na głowę bije AOL.
![](/media/lib/52/zwitek-banknotow-9b1f837507381229cd5c04d1b7c4b548.jpg)
Google zapłaci 500 milionów kary?
24 sierpnia 2011, 16:20Najprawdopodobniej dzisiaj zostanie ogłoszona decyzja o nałożeniu na Google'a 500 milionów dolarów grzywny za reklamowanie aptek, które prowadzą nielegalne działania. Koncern zapłaci taką kwotę w ramach ugody z Departamentem Sprawiedliwości.
![](/media/lib/88/n-lupa-68ece2579dfe8d42a695fa4e74a0cb7a.jpg)
Reklamowa inwigilacja
2 lutego 2012, 19:09Amerykańskie media pracują nad systemami, które pozwolą w czasie rzeczywistym dostosowywać reklamy do gustów użytkowników. Będzie to możliwe dzięki śledzeniu i analizie komentarzy w serwisach społecznościowych.
![](/media/lib/87/n-sledzenie-b3b921cf1241729fbc7b26741983c0c9.jpg)
Blokuje reklamy, pomaga agencjom reklamowym
18 czerwca 2013, 07:33Popularne narzędzie do blokowania reklam, Ghostery, jest niezwykle przydatne... agencjom reklamowym. Niewiele osób wie, że firma Evidon, która w 2010 roku kupiła Ghostery, sprzedaje dane zebrane za jego pomocą. Z 19 milionów użytkowników Ghostery aż 8 milionów włączyło moduł przesyłania danych z Ghostery do Evidonu. Ten z kolei sprzedaje te informacje dalej.
![](/media/lib/184/n-telewizja-wykancza-949ae95829dfc026dd338bf5f653da80.jpg)
Jeszcze jeden pomysł na reklamę
9 września 2014, 07:52Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu
![](/media/lib/118/n-portfel-23e7e6c98ada2eafe59a4b7b52183d37.jpg)
Chcą walczyć z blokowaniem reklam
8 grudnia 2014, 13:24Wielcy gracze na rynku internetu zapowiadają sądową walkę z oprogramowaniem blokującym reklamy. Dotychczas nie przejmowali się takimi produktami jak np. AdBlock Plus, gdyż były one używane przez stosunkowo niewielką grupę obeznanych z technologią użytkowników
![](/media/lib/246/n-abp-0d29ee9394c8a2e2c24add7ae5fbd6dd.jpg)
Google odcina się od współpracy z Eyeo
15 września 2016, 08:25Google oświadczyło, że nie ma nic wspólnego z platformą Acceptable Ads firmy Eyeo. Wczoraj, podczas premiery Acceptable Ads Platform, Eyeo twierdziło, że korzysta z technologii Google'a i AppNexus.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 …